Ramada Plaza Marco Polo, Miami Beach


Snart är det dags !! 3 veckor och 2 dagar...




Google Earth



Entré



Ramada Plaza Marco Polo



Utsikt, 0,0 meter till stranden ;)



Från Hotellet



Baksidan



Baksida natt


Kommer bli en resa man ALDRIG glömmer!

Kommer sakna Linda, familjen och alla mina vänner... Men denna resan är planerad med Fredde sen 7:e klass, alltså 8 år sen. Känner verkligen att jag behöver denna resan efter all slit på Saba... Slutar dock på Saba den 29:e Maj innan resan!

Den 29:e Maj har jag även bokat en uppskrivning till MC-Körkort :) Plugga plugga plugga....!! På ett datatest hemma fick jag 58 poäng där 52 är Godkänt. Men man vet aldrig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0