Plektrum borta?



Sitter och spelar gitarr innan jobbet. Pausar ett litet tag och lägger gitarren och plektrumet på sängen.

5 minuter senare tänkte jag spela igen... men hittar inte plektrumet... vänder på täcke, kuddar, lakan, kollar under sängen o.s.v... men hittar inget.
Som tur är har man ju flera i reserv :)

Klockan närmar sig 15 och jag drar till jobbet... slutade klockan 23 men vid ca 22 känner jag ngt konstigt vid höften, att ngt skaver...  VIlle inte börja gräva i byxorna eftersom man har så mkt kläder på sig och det va massa folk runt om..
"Det är säkert bara någon lapp från kalsongerna" tänkte jag..

Tänker inte mer på det och jag kör hem efter jobb och lägger mig o vilar i sängen. 15 min senare blir det de lilla toa-besöket och mitt i allt trillar ngt på golvet. OJDÅ det va mitt plektrum!! haha


Plötsligt så händer det? Kanske borde köpa en triss =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha då skulle jag köpa sånna ofta? ;)

2009-05-22 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0