Panik !!!



För 2 veckor sedan bytade jag bank från Swedbank till SEB. Men jag har inte fört över pengarna än, vilket jag skulle göra själv.

Jag jobbade torsdag kväll och på andra rasten vid 21 drar jag o fredde till Burger King på Ättekulla. Vi tar Drive In och kommer till luckan där man ska betala.
Jag ger henne mitt kontokort och får tillbaka kortet plus en kommentar:

Du har inga pengar på kontot...
- Ehh....? Skojar du med mig?
Nej.
- Testa igen för jag ska ha X kronor där...
Det går inte, finns inga pengar.
Nähe......?

Som tur är har Fredde en 100 lapp på sig... Vi får maten och ställer oss på parkeringen och börjar käka.

Jag ringer till Linda och ber henne logga in på min Bank och kolla. "Det går inte att logga in" säger hon... Nähe..? Kolla SEB kontot då... "Där e 0 kronor.."

Då börjar pulsen gå upp... Efter jobb testar jag igen, men det e samma sak även då. Typ panikslagen...

Dagen efter testa jag ännu en gång och då har pengarna kommit till SEB banken :)


Slutet gott, allting gott :)

Kommentarer
Postat av: Linda

du ska inte oroa dig bebe :) allt löser sig :D

2009-05-17 @ 16:41:58
URL: http://leindou.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan tar du bort inlägget för ?

2009-06-08 @ 11:59:00
Postat av: Robban

Vågar du inte skriva vem du är?

2009-06-08 @ 15:32:41
Postat av: Anonym

du skriver som en flicka

2009-06-16 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0