Träningsdag!



Igår joggade jag 10 km med Emelie och va ganska död eftersom man har inte sprungit 1 m sen i Central Park. Och innan dess minns jag inte ens :P haha.

Idag vid ca kl 12.00 tränade jag med Emelie igen. Vi sprang först ngn kilometer, sedan hade vi massa styrke träning samt backträning och därefter va de styrka igen. Sen en långsam jogg tillbaka till Pålsjös parkering. Duktigt sega efter Milen igår ;P

Vid ca kl 18.00 gick jag ut med Michel på gården och spelade massa fotboll i typ 2 timmar. Har sån konstig träningsverk i mitt högerben! Har inte sparkat på boll detta året iaf haha.

Och sist men inte minst, nu vid klockan 21.30 sprang jag o Michel Dalhem-runt! (Rundan rekomenderas!) Gick ganska bra med tanke på dagen och gårdagen!


Har dessutom pratat Patricia! Hon har bjödit in mig i S:t Thoraloppet i Torekov den 24:e Juli! :) Distansen är 5 km och nu ska jag försöka träna Stenhårt för att bli bra tills dess !



Har haft stora funderingar på att börja med fotbollen igen! Nu när flytten till Halmstad närmar sig tänkte jag prova en sak...
Jag mailade till Halmstad BK och frågade om en provträning hos U-laget! Fick mail tillbaka och de stod att jag ska ringa till tränaren vecka 30! Spännande ! :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Perfekt att vi får ett mål, så vi blir lite motverade!! Räkna med mig i Helsingborg om några dagar ;)

2009-07-12 @ 22:52:49
Postat av: patricia

ja, det var jag som skrev ja :)

2009-07-12 @ 22:53:25
Postat av: Robban

Jaa verkligen!! Nu har du lovat! Kan inte hoppa ur sen ;D

2009-07-12 @ 22:55:23
URL: http://ingemarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

..Och idag var vi bättre än någonsin!! Go go gooooooooo ;D

2009-07-13 @ 22:15:00
URL: http://emelielarssonbrehmer.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg! =)

2009-07-16 @ 15:51:29
URL: http://swebitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0