Helsingborgsfestival

Första dagen på Helsingborgsfestivalen började med en förfest hos Sofie!  Blev mycket kortspel, busringningar och skratt ;D

Sofies Busringning:

Hej! Mitt namn är Kristina och jag bor längst ner i gatan.
-*blabla* gatan?
Jaa! Har ni möjligtvis sett mitt husdjur?
-Vad är det för husdjur?
En get! Den smet ut genom min port!
-Driver du med mig?
Nej den smet igenom mitt garage igårkväll!
-Nej tyvärr jag har inte sett något.
Okej tack för hjälpen!


Inte skrattat så mycket på länge ! haha. Bästa höjdpunkten den kvällen ;D

Sen blev det Hampan och därefter Öltältet på stortorget! Mycket trevligt :) Kvällen avslutades på Kebab King där Sofie och Ylva klagade på att vitlökssåsen var för stark! Men lyckas ändå spilla på sig ;) Tummen upp där haha.



Min hämd på Fredde!! Så fick han sitta en stund ;) haha



Ännu en regel av mig! Alla hakor på bordet! (utom jag) :)



Andra sidan bordet! Börjar bli jobbigt? haha



Hampan :)



Öltältet på Stortorget!



Tack för en kul kväll ;D


Kommentarer
Postat av: Sofi

Har hittat min get :)

2009-07-24 @ 20:22:41
URL: http://sofiiiii.blogg.se/
Postat av: Y

hehehe de va najs

2009-07-24 @ 22:45:38
URL: http://ylandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0