Lumpen?



För 2 år sedan ville jag inte göra lumpen eftersom jag ville plugga direkt efter gymnasiet. Men det gick som de gick och nu har jag ångrat mig.

Kontaktade pliktverket och de sa att jag behöver ett nytt läkarintyg eftersom jag är allergisk mot pollen o.s.v. Ringde dit idag och kommer få ett besked den 27:e Januari om jag bara ska åka o hämta intyg eller om jag måste göra om allergitestet.

Jag har funderat lite på polisutbildning, därför vill jag gärna ha lumpen som en merit. Samt att jag har tvekat på de utbildningar jag funderat på och vill ha en "reserv" plan.



Det löser väl sig :) Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Broder Soldat ;)

Haha japps! Då kanske det blir en man av dig med ;)

2009-01-20 @ 13:30:12
URL: http://freddos.blogg.se/
Postat av: Linda

Robban har alltid varit en man :D Han har inte behövt göra lumpen för att bevisa det ;)

2009-01-20 @ 14:03:14
URL: http://leindou.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Nej robban.. vad fan..

2009-01-21 @ 15:17:30
URL: http://somsam.blogg.se/
Postat av: Elouise

Polis!? Jag har lyckats med andra ord?:-) Börja sök! Lumpen är absolut inget måste. Det är inte många i min klass som har gjort lumpen!

2009-01-23 @ 14:36:03
Postat av: Johan

sök Robban ;) Jägare i Norrland

2009-01-27 @ 19:29:53
Postat av: Anonym

Haha det e ju den tuffaste utbildningen :) Får vänta på mitt läkarintyg, jag kanske inte ens får mönstra.

2009-01-27 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0