Telefonsamtal



Ca kl 18.00 ringde det hemma hos oss... Varken jag, morsan eller farsan orkade svara... jag hörde "Robban, svara!" och jag hade den bärbara telefonen bredvid mig men såklart dog den när det ringde... så jag skrek tillbaka: Nej, batteriet e slut!  Efter typ 6-7 signaler svarar farsan... och Givetvis är det någon undersökning där man ska svara på frågor...

Tiden går och efter ca 20 min avslutar de samtalet och det första jag hör är :

Mamma: Det va tur att du svarade !

Pappa: Jävla fan, varför svarade jag?!


Och jag brast av skratt :D haha!   Tackar så mycket till telefonbatteriet i telefonen som jag hade ;D

Kommentarer
Postat av: Fredde

Haha fan vad jag hade skrattat! :D

2009-02-18 @ 23:32:19
URL: http://freddos.blogg.se/
Postat av: Linda

Din pappa är så snäll att han svarar på allt också! :P Hade det varit du som svarat hade du räckt fingret mot telefonen och sagt "där har du" :P hahah!

2009-02-19 @ 17:41:19
URL: http://leindou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0