Stockholm

Jag ska till Stockholm den 12-15 Mars! :) Ska hälsa på mitt kusinbarn Sofia som jag inte har träffat på 9 år.  Kommer bli megakul ;D Hon har lovat att ge mig en guide tour i Stockholm! Jag har inte varit i Stockholm sen jag var 4-5 år gammal..  Det lär bli mkt fototagningar :)



Svindyr tågbiljett... 1300 spänn för tur&retur. Helt sjukt.... Visst man kan flyga också... kostar ca 400-500 för en enkel resa. Men jag gillar att åka tåg, och specielt X 2000! Får låna Freddes mobila bredband så jag kommer sitta o chatta hela vägen :)
En sväng inom Göteborg skadar väl inte? ;D Får va där i heeeeeela 12 min om inte tågen är försenade :)



Flytta på er 08:or..... Här kommer en Helsingborgare :)


Ledig hela helgen! Så sköööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0