Feber



Jag började få känningar på jobbet i måndages. Fick en riktig hosta. La mig på kvällen och tog lite C-vitaminer o så.

Tisdagsmorgonen var det ännu värre! Mer hosta och huvudvärk etc. Samma dag som Läkarbesöket, intervjun och tandläkaren. Det gick bra tills jag kom hem, då mådde jag verkligen skit.

Tisdag kväll : 38,8 Graders Feber

Onsdag morgon ; 37,6  (Ringde o sjukade mig direkt)

Onsdag kväll:
38,1

Torsdag morgon
: ??? Jag lär nog sjuka mig i vilket fall som helst.


Hatar förkylningar och sjukdomar..... brukar aldrig bli sjuk annars.




HJÄLP MIG TABLETTJÄVEL!! =)       Tog Ibumentin innan så testar med Ipren ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du blir snart frisk ska du se :) Jag får väl komma och pyssla om dig igen :)

2009-02-05 @ 10:48:48
URL: http://leindou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0