2009-02-03

Detta är en av de bästa dagarna på väldigt länge !!! Det har hänt 3 bra saker och 1 mindre bra.


                                                  






1:  Va hos läkaren 08.45 imorse. Skulle ta ett allergitest så jag kan göra lumpen. Doktorn sa redan innan att de allergierna jag har/haft är inget problem för lumpen. Det blev ett blodprov och får svar inom 1 vecka!


2: Va på arbetsintervju kl 11.00 på DHL. Tjänsten är ett jobb som paketförare/kurir. Är mycket intresserad av den tjänsten och det gick mkt bra på intervjun! Får svar på antingen Fredag eller Måndag!


3. Va hos tandläkaren kl 16.00. INGA HÅL! Jag var ganska orolig eftersom jag vet att jag slarvat ibland. Men nu är jag väldigt lättnad!



Den dåliga saken är att jag har blivit förkyld igen... Hatar det!! Men det accepterar jag efter alla andra positiva sakerna! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jasså DHL...det stället känner man till :-) Nu är bara killen kvar där, men who knows ni kanske blir arbetskamrater då.

2009-02-05 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0