Optikern

Jag har skickat iväg alla papper till länsstyrelsen om körkortstillstånd för motorcykel.

I torsdages var jag hos Optikern på väla och gjorde ett vanligt syntest. Restultatet blev 0,5 och 0,5 där 1,0 e max.
2004 hade jag 0,96 och 1,0... Jag blev ganska förvånad att synen har försämrats så mycket...

Tänkte skit samma och skickade iväg papperna... sen kom jag på att jag hade jobbat 7 dagar i sträck och tog syntestet efter de. Det kanske kunde påverkat resultatet?
Jag ringde till Synsam och frågade.. de sa att det kunde ha påverkat lite iaf.

Men sedan den dagen har jag verkligen försökt läsa texter på långt håll o så.... jag har dålig syn.... kan inte förstå det...
Om svaret från Länsstyrelsen blir negativ måste jag fixa Glasögon eller Linser (endast när jag ska köra).

Va på väla idag och bara testade några bågar för skojs skull... Kollade på mig i 2 sekunder sen ville jag inte se mer.... jag passar inte i glasögon !!!! :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är vanesak, älskling :) Du kan ju alltid ha linser :)

2009-04-13 @ 16:38:48
URL: http://leindou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0