3 Nya Nyheter !


1.  JAG FICK LÄGENHETEN I HALMSTAD ! ! ! !


Är så sjukt glad ! Kommer få tillgång till den 1:a Juli :D
Det enda negativa till detta är att jag vet inte om jag kommer in på Halmstad Högskola förrän mitten på Juli... Skulle jag inte komma in, då har jag 3 månaders uppsägningstid på lägenheten.





2. JAG SKA BLI GUDFAR ! ! ! !

Blev väldigt chockad när jag blev tillfrågad ! Det är till en liten flicka som heter Milena som är min Brylling. Det är bara ett problem... jag måste ha ett intyg att jag är komfrimerad... men det är jag inte. Hoppas det räcker med intyg att man är döpt! :)
I så fall blir det 24:e Maj i Lodz (Polen).





3. BILEN ÄR ÄNTLIGEN MIN ! ! ! !


Nu har jag äntligen betalat av min bil! Tog avbetalningen på 1 år så det har gått ganska fort :) Kommer bli skönt att ha 3300 kr extra på kontot i fortsättningen!







41 dagar kvar till USA resan ! ! ! !  Livet är verkligen på topp nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Weeeii! Då får man sä grattis..grattis! ;D

2009-04-21 @ 15:31:33
Postat av: Oliver

Finns ingen skönare känsla än att äntligen ha en alldeles egen bil! Grattis. hörde från michel att du köpt däck till bilen, har du koll på var man kan fixa billiga?

2009-05-06 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0