Första inlägget

Fick tummarna loss att fixa mig en blogg :)

Idag har man jobbat på Saba 7-16, så sjukt segt så de finns inte! Började redan känna vid frukosten att jag ville hem och sova vidare.
Tänkte va lite smart igår och säga "lägger man sig tidigt så blir man mycket piggare dagen efter". I HELVETE HELLER ! Somnade.... eller rättare sagt deckade klockan 21.... sov som en stock till 06.00 prick! Jag va heeeeellt död, har känt mig piggare även om jag sovit i 3-4 timmar.

Sova lite nu? Ja tack!



Kommentarer
Postat av: patricia

Hej robban! vad kul att du har blogg, då ska jag börja kommentera här, så får du göra det på min :D du, förresten. igår träffade jag hampus på en fest i lund ahha :) sjukt kul! puss

2008-12-20 @ 20:39:48
URL: http://patriciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0